Search in Turkey

12/31/2010

ithalatcilar

Mısır'dan yapışkan bant kesme makinesi istenmektedir
Türkiye'den selobant kesme makinesi almak istiyorum. İlgili firmalar hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.
Translation
Yunan firma un ithal etmek istiyor
Eğer FDA onaylı ihracat belgeniz varsa ABD için buğday unu ithal etmek istiyoruz.
Translation
Lübnanlı firma Türk havluları satın almak istiyor.
Türkiye'ye gelip havlu üreticilerini ziyaret etmek ve havlu satın almak istiyorum.
Translation
İsrailli firma plastik ev gereçleri ithal etmek istiyor
Her ölçüden plastik kaplar, salata kaseleri, kapakları almak istiyoruz.
Translation
Lübnan'dan elektrikli ısıtıcı aranıyor.
Türk elektrikli fav ve ısıtıcı üreticileri ile irtibata geçmek istiyorum.
Translation
Azerbaycan firması anahtarlık üreticileri arıyor.
anahtarlık, polo, tişört, çanta promosyon ürünleri üreten tedarikçiler arıyorum.
Translation
Umman'dan bir firma Türk mücevherleri ile ilgileniyor
Türk malı mücevherlerle ilgileniyoruz, lütfen ilgili firmalar bizimle temasa geçsinler.
Translation
Fas firması mutfak eşyaları ve banyo aksesuarları ithal etmek istiyor.
mutfak eşyaları ve banyo aksesuarları satın almak istiyorum.
Translation
Romanyalı firma çocuk kıyafetleri almak istiyor
Türkiye'den çocuk kıyafetleri almak isteyen bir firmayız ve tedarikçiler arıyoruz.
Translation
Mogolistan firması hamile elbiseleri ithal etmek istiyor.
hamile elbiseleri satın almak istiyorum.
Translation
Irak firması ofis mobilyaları ithal etmek istiyor
Orta Irak bölgesinde ofis mobilyaları konusunda bayilik usuluyle çalışmak istiyoruz ve üretici firma arıyoruz.
Translation
Libya'dan ham mısır yağı isteniyor
Ham mısır yağı tedarikçileri arıyoruzç Ton başına fiyat verebilirseniz sevinirim.
Translation
hollandalı firma moderin kıyafetler satın almak istiyor.
25-50 yaşlarında bayanlar için uygun fiyata moderin elbiseler satın almak istiyorum.
Translation
Yemenli firma taze meyve suyları ithal etmek istiyor
Türkiye'den gıda ürünleri, çikolata, bisküvi, taze meyve suyu gibi ürünler ithal etmek istiyoruz.
Translation
Amerikalı firma granit ürünler almak istiyor
20 ve 30 mm slab halinde her renk ve kalitede kuvars ve granit almak istiyoruz.
Translation