Search in Turkey

12/31/2010

ithal etmek istiyor

Umman'dan Türk ürünleri isteniyor.
Biz Umman'da bir perakendeciyiz ve Türk üreticileri ile çalışmak isteriz.
Translation
Sri Lanka'dan 2/20 ve 10 luk pamuk iplik isteniyor
Biz yeni kurulmuş bir tekstil firmasıyız ve 2/20 ve 10 luk pamuk iplik üreticileri arıyoruz.
Translation
Irak'tan UV dirençli, polietilen özellikte yapay çim isteniyor
Irak'tan UV dirençli, polietilen özellikte yapay çim isteniyor
Translation
Mısır'dan çocuk giyim ürünleri istenmektedir
Mısır'da yeni bir dükkan açtım ve Türkiye'den çocuk giysileri satın almak istiyorum.
Translation
Somali'den un değirmeni istenmektedir
Somali'de 20 yıldır un sektöründe çalışan bir firmanın sahibiyim ve Somali'ye yeni bir un değirmeni kurmak istiyoruz. Türkiye'deki değirmen üreticileri ile irtibata geçmek istiyorum.
Translation
İsveç'ten müslüman kadın giyim ürünleri isteniyor
Kendi markamla son moda islami giyim ürünleri üretebilecek bir firma arıyorum.
Translation
Libya'dan bilgisayar ağı trankı ve kablosu istenmektedir
Bilgisayar ağı trank ve kablosu sağlayacak üretici firmalar arıyorum.
Translation
İngiltere'den kumaş üreticileri aranıyor
Biz Avrupa'da bir çocuk/bebek giysileri üreticisiyiz ve pamuk, kumaş, düğme ve giysi aksesuarları üreticileri arıyoruz.8 Ocak 2011 de İstanbul'a geliyoruz ve siizinle görüşmek isteriz. Malinizi bekliyorum.
Translation
Tunus'tan giyim için franchising isteniyor.
Tunus'ta bir Türk firmasının franchising ini almak istiyorum. Bu mümkünse irtibata geçebilirseniz sevinirim.
Translation
Lübnan'dan mini market için unlu mamül hattı istenmektedir
Mini marketime Fransız usulü unlu mamüller koymak için pişirme makineleri istiyorum.
Translation
Lübnan'dan metal market rafı isteniyor.
Mini market için metal raf istiyorum
Translation
Lübnan'dan marketler için buzdolabı ve dondurucu isteniyor
Metal rafları olan mini market dolapları ve dondurucuları arıyorum.
Translation
Yunanistan'dan gaz fırınları isteniyor.
Gaz fırını üreticileri arıyoruz.
Translation
Pakistan'dan güneş enerji sistemleri isteniyor
Güneş enerji sistemleri ile ilgileniyorum. Solar sokak lambası, solar Bahçe lambası, her türlü led lamba, her türlü LVD lamba, enerji tasarrufu lamba, okul mobilyası ve enerji tasarruf lambaları arıyoruz.
Translation
Bangladeş'ten nitrojen tesisi için soğuk kutu talebi
Bangladeş'te anahtar teslim Nitrojen tesisi için soğuk kutular ihalesi açılacaktır. Bu konuda beraber çalışmak istiyoruz ve irtibata geçmeniz halinde ihale takvimini size iletmek isteriz.
Translation